Politica de retur

CUMPĂRĂTORUL ARE DREPTUL SĂ NOTIFICE ÎN SCRIS COMERCIANTULUI CĂ RENUNŢĂ LA CUMPĂRARE, FĂRĂ PENALITĂŢI ŞI FĂRĂ INVOCAREA UNUI MOTIV, ÎN TERMEN DE 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie sa ne informați în scris, prin completarea Formularului de Retur și expedierea acestuia pe adresa noastră de e-mail comenzi@gradinarulonline.ro

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la data recepției returului de către Agriprime.

Pentru a fi acceptată returnarea produselor acestea trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate clientului, cu ambalajul si toate accesoriile intacte, astfel incat acestea sa poată fi revândute. În cazul produselor returnate au ambajele deteriorate, murdare, înscrise, deteriorate, conținut incomplet AGRIPRIME SRL iși rezervă dreptul de refuz al returului. Coletul trebuie să conțină și Formularul de Retur completat cu toate informațiile necesare de către client.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de către dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

Rambursarea contravalorii produselor returnate și acceptate pentru retur se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepției returului de către Agriprime, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dumneavoastră în Formularul de Retur. Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați-ne într-un interval de 72h pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs conform sau rambursarea banilor. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Pentru coletele ce prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier ( Cargus ), vă recomandăm să refuzați recepția lor specificând în scris acest motiv.

Produse livrate greșit

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de compania noastră.

Adresa de returnare a produselor este:

  • AGRIPRIME SRL
  • Str. Industriei, nr. 29A, loc. Drâmbar, jud. Alba, România
  • Nr. Ordine in registru comerțului J2024040184009
  • comenzi@gradinarulonline.ro
  • Telefon: 0745 354 142

DESCARCĂ FORMULAR RETUR

Coș

Creează contul tău